Pages

SILA DENDA SAYA!

PERHATIAN KEPADA SESIAPA YANG MENGENALI SAYA!!!




SILA DENDA SAYA SEKIRANYA SAYA MUNGKIR JANJI~
SILA KENAKAN TINDAKAN JIKA SAYA KALAH DENGAN DIRI SENDIRI!
SILA HENTAM SAYA JIKA SAYA MENANGIS UNTUK PERKARA YG SIA2!!!


SUDAHLAH... AIR MATA SAYA MAHAL...
SUDAH HAMPIR KERING, 
JADI SAYA PERLU SIMPAN IA UTK MASA AKAN DATANG~ 
UNTUK EMERGENCY CASE SAHAJA!!! INI AMARAN!!!


TIDAK PERLU JAWAB JIKA SAYA TANYA : SIAPA DI PIHAK SAYA?
SAYA TIDAK PERLUKAN JAWAPAN,
HANYA SAYA PERLUKAN TINDAKAN...
JIKA SUDAH TIADA,
MAKA SAYA LA YG PERLU SURVIVE...
SAMA KEADAANNYA,
SAYA TIDAK PERLUKAN UCAPAN SAYANG,
SELAMAT TINGGAL KERANA SAYA SANGAT SEDAR :
"ACTION SPEAKS LOUDER THAN WORD"...


JADI BERTEPUK GEMBIRALAH MEREKA YG INGIN LIHAT SAYA BEGINI...

MULAKAN HARI DENGAN SENYUMAN!!!
DAN SEGALANYA AKAN HILANG BILA SAYA LIHAT KEBAHAGIAAN MEREKA2 DI SEKELILING SAYA =) =) =)

No comments:

Followers~

~Pengunjung~

~Muslimah 24 hours~

~Muslimah 24 hours~

Popular Posts

Total Pageviews