Pages

Sayang KAMU...

Assalamualaikumn wbt...
Saat diri bergelut dari dalam dan luar...
Mencari kekuatan untuk kugagahi...
Hidup perlu diteruskan...
Tak kira saat sempit mahupun lapang...
Itu semua asam garam kehidupan...
Tiba2 terbayangkan makanan, kalau ada satu rasa je...
Tak sedap jugak kan... Saya memang tersenyum bila ingatkan makanan... (",)

Baiklah, kembali pada tajuk... Sayang KAMU???
Ya, saya sgt2 sayangkan insan ini...
Walaupun kami kini berjauhan...
Jasad terpisah beribu batu...
Tapi dia tetap di hati saya...
Dia... buah hati saya...
Dia... Ciri-ciri suami dan bapa idaman ada padanya...
Cukup lengkap pada pandangan mata saya...

Tapi dia tak pernah cakap yang dia sayang saya,
Saya??? Pernah2 (tersipu-sipu malu), tapi dalam mesej je...
Ataupun dalam kad2 or surat layang tuk dia...
Saya memang segan...hihi...
Saya tak kisah dengan ucapan sayang...
Sebab sy sangat yakin yang dia juga sayangkan saya, dia sayangkan kami...

Bukti???
Hurm... (Garu-garu kepala...)...
Sebab dia terlalu banyak berkorban untuk saya... Untuk kami juga...
Iye...
Terlalu banyak hingga saya tak pasti apa balasan yang mampu saya berikan...
Dia seorang yang penyayang,
Walaupun tidak pernah mengucapkan kata sayang,
Tapi dari wajahnya cukup dapat saya lihat dgn jelas,
Action speaks louder than words!
Ha... Itula dia...

Nak dengar kisah kami tak?

-
-
-


Hmmm... Kekangan waktu, 
maka saya terpaksa berhenti secepat mungkin...
Ada ruang dan peluang saya akan ceritakan kisah kami bersama...
InsyaAllah biiznillah...

Sebelum mengakhiri...

SELAMAT HARI LAHIR ABAH...

Post teristimewa buatmu...
Walaupun lewat 3 hari post ini dipublishkan...
Kak sayang Abah...
Lelaki pertama yang paling Kak sayang...
Semoga panjang umur dlm beribadat dan dimurahkan rezeki...
Kak doakan kebahagiaan yang kita nikmati kini akan terus berkekalan...

Ya Allah, janganlah Engkau uji kami dengan ujian (ukhuwwah) yang tidak mampu kami tanggung....

Mereka buah hati saya...

No comments:

Followers~

~Pengunjung~

~Muslimah 24 hours~

~Muslimah 24 hours~

Popular Posts

Total Pageviews