Pages

...


Uhh... mengeluh dalam senyap...
Kenapa???
Pergi, pergi jauh2 la bad emation...
Anda tak pernah diundang... Langsung!!!

Hujung minggu bakal menjelma...
Dan ia buat saya mengeluh...
Sebenarnya...

Rasa sakit bagai bakal kunjung tiba...
Menyucuk dari segenap sudut...
Mengetuk pintu hati dengan bermacam 'signal'...
Sekurang-kurangnya memberi persediaan awal buatku...

~SENYUM~
Inilah takdir... 
Saya terima dan yakin ini yg terbaik buat saya...

Rasional-rasional-rasional...
Kenapa???



Astaghfirullah... Siapalah aku untuk mengeluh...Hamba harus bersyukur pada Yg Maha Mencipta... Allahu Allah, jauhi aku dari bisikan syaitan yg menyesatkan...

Seolah baru tersedar...
Syaitan akan sentiasa menghasut anak-anak Adam,
Benci membuak-buak kerana membiarkan musuh ketat menguasai emosi...
Mujahadah lawan internal & external 'enemy'...
Betul???

Uhhh... Mengeluh lagi???
...Bukan... (",) 
'Relief'...
Moga Allah kekalkan rasa ini...
Aku bersyukur atas ujian dan nikmat yang Kau kurniakan...

No comments:

Followers~

~Pengunjung~

~Muslimah 24 hours~

~Muslimah 24 hours~

Popular Posts

Total Pageviews