Pages

Terima Kasih~

Assalamualaikum w.b.t...
Terlalu lama membiarkan laman ini berhabuk...
Bukan tidak menjenguk, tapi tiada kekuatan untuk mencoret kata-kata.
Sayu melihat blog yg bagai hidup segan mati tak mahu...
Blog yg caca marba, yg sbelumnya sarat dengan perkongsian rasa...
Kerana sebelum ini saya memilih untuk meluahkan secara tersirat, seperti entry2 yg lalu...


Exam bakal menjelma Khamis akan datang. Doa dan tawakkal, berserta usaha harus saya seiringkan. Moga Redha Allah sentiasa mengiringi. Cemerlang dunia akhirat, itu matlamatnya. Namun adakah usaha  mencukupi ke arah itu?


Berbalik pada tajuk entry saya, terima kasih untuk siapa? Ehem, untuk 'someone' yg telah mengirimkan choclate. Semalam, Ms. X telah bertandang ke bilikku,
 "Ti, ni ada choclate utk awak..."
"Err, dari siapa?"
"Dari seseorang, yang dirahisakan namanya... Dia suruh bagitahu yg dia saaayyyaanggg awak sgt2"...
Saya tergelak... "Ish, sapela plak, mengada2... Cpt bagitau sape!" ~ Xsabar2 nk tahu...
"Hehe, mane bley bgtau... Saya xbleh melanggar etika delivery. Sbb sy diminta rahsiakan siapa pengirimnya"...
" Gitu plak... Bg la clue skit..."
."XBOLEH... Cuma ingat yg orang tu btul2 sayangkan awak, saya dapat lihat dari ekspresi wajahnya.hehe ~gelak jahat~"
"Alah, x bes la klu gni..." ~Sambil terus mendesak... tp Miss X ttp xnak bgtahu, ats dasar polisi delivery...Ewah sejak bila ni cik Kak...hehe...
"Macamana nk mkn kalu xtahu sape yg bagi..."
"Alah, makan je... =)"....


Saya senyum lihat chocolate pemberian 'sumone' yg sengaja dirahsiakan namanya...
Beberapa minggu lepas dah terima choclate dari sahabat tersayang a.k.a. bayang2 saya, plus dari adik Husna cumil... Masih ada lg stok choclate... Tambah lg yg baru... Rezeki???


Anyway, tq buat si pengirim... Macamana nk balas eh? Mungkin kena guna Miss X jgk, bg choc, n tlg kirimkan pd 'orang tu', as appreciation...
Teringat plak pernah terjumpa hadiah yg entah berapa hari diletakkan dlm beg... Almaklumla, sy suka tukar2 beg (tak banyak pn sbenanye...)... Jadi bukan setiap hari akan jenguk isi dalam beg tu... Pun tak ditulis nama pengirim... Selidik punya selidik, baru dpt tahu siapa punye angkara =)... tQ dik...sgt sweet...


~Setakat ini je buat kali ini...
Pernah dengar tak, saling memberi hdiah, dan saling menyayangi... Sgt cantik kn, apa yg digalakkan dlm Islam... Boleh aplikasikan sesama kluarga, sahabat, jua dengan adik2 usrah...


Wassalam...

1 comment:

Nur Ilyani Abd Munir said...

Btul 2 kak..sy sokong 100%..Sweetnye spe bg choc 2 ;)

Followers~

~Pengunjung~

~Muslimah 24 hours~

~Muslimah 24 hours~

Popular Posts

Total Pageviews