Pages

Wahai diri yg berduka...

Semalam aku lihat kamu bertemankan air mata...
Aku cuba menghampiri,
Tapi dirimu menghilang dalam pekat malam,
Kutahu jarak membuatkan ikatan ini kian menjauh...
Tapi atas nama persahabatan suci ini,
aku tidak rela melihat walau sedikit kerut di dahimu,
apatah lagi membiarkan dirimu terus bertemankan air mata,
Insan biasa ini sentiasa ada utk kamu,
Ayuh jalan seiringan,
Teringin utk bersama saatmu jatuh,
Agar akulah yg membawamu bangun tika itu,
Bukan sekadar janji manis yg kusampaikan...
Kerana sekali namamu singgah di hati,
Ia tetap selamanya terpahat...
Aku sayang kamu kerana Allah...

Nota Izzah : Saya berjanji kerana sy ingin tepatinya... Krana pahitnya menanti janji dikotakan, hnya Allah yg tahu...

No comments:

Followers~

~Pengunjung~

~Muslimah 24 hours~

~Muslimah 24 hours~

Popular Posts

Total Pageviews